Ofte stillede spørgsmål (FAQ) | Tromborg Blomster - Horsens

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Her på siden finder du forskellige spørgsmål og svar ang. bestilling og levering af blomster m.m. fra Tromborg Blomster. Sidder du med et spørgsmål, som du ikke kan få besvaret her på siden, er du meget velkommen til at kontakte os direkte.

Online bestilling

1Ser buketterne ud ligesom på billederne?
Nej, ikke altid. Billederne er blot vejledende og viser en typisk buket af den aktuelle type.

Bukettens indhold varierer altid efter udbuddet af årstidens blomster, og hvad vi har til rådighed i butikken.
2Kan jeg selv sammensætte buketten?
Du kan vælge størrelsen, og hvilke farver/nuancer du ønsker, at der skal indgå i buketten.

Har du specifikke ønsker til blomster og lignende, anbefaler vi, at du ringer til os for at aftale nærmere – på telefon 75 62 38 46.
3Hvad er 'floristens farvevalg'
Når du vælger en buket efter floristens farvevalg, overlader du det til floristen at binde den flotteste buket med den farvesammensætning, som floristen synes om.
4Hvornår skal I senest have min bestilling?
For levering samme dag i Horsens og omegn skal vi have din bestilling senest kl. 12.

Ved levering til begravelser gælder der andre frister, som du kan se længere nede på denne side.
5Viser billederne det reelle indhold af gavekurvene?
Nej, ikke altid. Billederne er blot vejledende og viser et eksempel på en gavekurv.

Indholdet varierer naturligvis efter den valgte type og størrelse.

Har du særlige ønsker til indholdet, anbefaler vi, at du kontakter os for at aftale nærmere – du finder vores kontaktoplysninger her.

Levering af blomster

1Hvor leverer I blomster til?
Med eget bud leverer vi blomster, som er bundet i butikken, til følgende lokationer i og omkring Horsens:
  • Egebjerg
  • Flemming
  • Gedved
  • Haldrup
  • Hatting
  • Hornsyld
  • Horsens
  • Hovedgård
  • Søvind
  • Tvingstrup
  • Østbirk
2Leverer I blomster til andre byer?
Med vores eget bud leverer vi blomster, som er bundet af os, til adresser i og omkring Horsens.

Derudover kan vi – via Interflora og vores netværk af blomsterbutikker her i landet – også hjælpe med bestille buketter m.m. i vores stil til levering i andre danske byer.

KONTAKT OS for bestilling
3Leverer I blomster til udlandet?
Via Interflora kan vi hjælpe med bestille buketter m.m. i vores stil til levering i udlandet.

Som udgangspunkt skal vi have din bestilling dagen før levering. For bestillinger til områder øst for Athen, Helsinki, Istanbul, Israel og Cairo (= tidszoner +2.00 over GMT) skal vi have din bestilling dagen før inden kl. 12.00, lørdag inden 10.00. Bestillinger til levering mandag skal vi have lørdag inden kl. 10.00. Vi kan dog ikke garantere levering til alle områder i udlandet.

KONTAKT OS for bestilling og mere info
4Leverer I på søn- og helligdage
Som udgangspunkt leverer vi ikke på søn- og helligdage. Der kan dog forekomme undtagelser – fx ved mors dag, fars dag og valentinsdag.
5Hvornår på dagen leverer I blomsterne?
Normalt leverer vi blomsterne inden for almindelig butiks-åbningstid. Alle leveringer til firmaadresser forsøges leveret inden kl. 16.00.

Bemærk, at der kan være dage på året, hvor ovenstående leveringstider ikke kan garanteres – fx Valentinsdag, Mors dag og Fars dag.
6Kan I levere blomsterne på et bestemt tidspunkt?
Vi kan desværre ikke love eller garantere levering af blomster på bestemte tidspunkter af dagen. Vi gør selvfølgelig, hvad vi kan for at opfylde dine ønsker.

Du kan angive dit ønske ved bestilling.
7Hvad nu, hvis modtageren ikke er hjemme?
Har du givet mulighed for, at vi kan sætte bestillingen uden for døren, gør vi som udgangspunkt dette. Dog tager vi forbehold for vind og vejr, ligesom der kan være andre situationer, hvor vi vurderer, at det ikke er forsvarligt at efterlade blomsterne.

Tager vi blomsterne med retur til butikken, afleverer vi et kort, hvor modtageren anmodes om at afhente bestillingen snarest muligt. På den måde undgås eventuelle bortkomne bestillinger.

Læs evt. mere i vores Handelsbetingelser


Levering til begravelser/bisættelser

1Hvornår skal I senest have bestillingen?
Ved levering til begravelser i Horsens og omegn gælder der følgende frister for bestilling. Det afgørende er, om der skal bånd på bårebuketten eller kransen.

I alle tilfælde er det vigtigt, at du oplyser klokkeslættet for begravelsen.

MED BÅND
Ved bestillinger til begravelser/bisættelser med bånd skal du afgive din bestilling senest dagen før inden kl. 12.00. Finder begravelsen sted en mandag, skal du afgive din bestilling senest fredag kl. 12.00.

UDEN BÅND
Bestillinger uden bånd til begravelse kl. 10.00 eller tidligere skal afgives senest kl. 16.00 dagen før.

For levering efter kl. 10.00, skal vi have din bestilling, senest 3 timer før begravelsen finder sted.

Finder begravelsen sted en mandag inden kl. 10.00, skal vi have din bestilling senest lørdag kl. 11.00.
2Hvilke kirker/kapeller leverer I til?
Med eget bud leverer vi bårebuketter og kranse (med og uden bånd), som er bundet her i butikken, til kirker og kapeller i Horsens og omegn – herunder:
  • Egebjerg
  • Flemming
  • Gedved
  • Haldrup
  • Hatting
  • Hornsyld
  • Horsens
  • Hovedgård
  • Søvind
  • Tvingstrup
  • Østbirk

Afhentning af bestillinger

1Kan jeg afhente min bestilling hos jer?
Ja, naturligvis. Vi tilbyder to afhentningssteder, og du kan vælge det afhentningssted, som det er nemmest for dig at komme til.
2Hvor kan jeg afhente mine blomster m.m.?
Du kan enten hente din bestilling i butikken på Sundvej 18, 8700 Horsens eller i vores blomsterværksted "Gården", som ligger på Kirkevej 47, 8300 Odder.
3Får jeg besked, når min bestilling er klar til afhentning
Ja, du modtager en mail fra os. I mailen kan der stå, at din bestilling er blevet leveret, men det betyder altså blot, at den er klar til afhentning på den valgte adresse.